miércoles, 28 de mayo de 2008

Mostra do encaixe

A mostra do encaixe foi ua boa idea e doulle moito auxe o encaixe e tamén moita vida o pobo , que ven moita xente e os restaurantes teñen que facer dous ou tres turnos para as comidas e os hostais ao completo .Os catro días que dura traballa toda a xuventude . Eu vou todos os anos e este ano gustoume moito que había moita amplitude sobre todo no desfile que aproveitaron as gradas , foi unha boa idea dos organizadores e dámoslle un notable . Tamén me gustou moito os desfiles , había marabillas . Os xoves diseñadores vaya ideas para poñer encaixe nas roupas , eu copiei unha gargantilla preciosa que lle fixen para miña filla Adriana pero eu lle puxen os abalorios de cristal de esbaroski , xa poñerei a foto por si alguén a quer copiar .

No hay comentarios: